30 Ocak 2021 Cumartesi

MathJournal E-dergi (Şubat Sayısı)

 


Merhabalar,

Yeni projemiz ile karşınızdayız. 6.sınıf öğrencilerimin hazırlayıp, editörlüğünü yapmış olduğum dergimizin ilk sayısını siz değerli okurların beğenisine sunuyoruz. 

Sayfa düzenlemeleri için Canva sitesindeki taslaklardan ve görsellerden yararlandım. Ayrıca Canva'da işim bittiğinde pdf formatında kaydettiğim belgeyi Fliphtml5 sitesinde e-dergi formatına dönüştürüp dergimizi oluşturdum. 

Öğrencilerim ayda bir kez yazdıkları yazıları bana iletiyorlar. Uzaktan eğitim olması nedeniyle Canva ve Fliphtml5 uygulamalarını öğrencilerime detaylı öğretme imkanı yakalayamadım ancak nasıl araştırma yapıp yazmaları gerektiği konusunda fikir alışverişlerinde bulunuyoruz. Bu anlamda da evde bu zorlu süreci üreterek geçirmeleri motivasyon anlamında onları heyecanlandırıyor.

Şimdi kahvenizi alın ve okuma koltuğunuza güzelce kurulun. İYİ OKUMALAR! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fırından Taze Çıktı!

MathJournal E-dergi (Nisan Sayısı)

  Dergimizin üçüncü sayısı olan Nisan sayısı ile karşınızdayız. Umarız ki beğenirsiniz. İyi okumalar :) MathJournal E-dergi(Nisan Ayı)